NOVUSORDOSECLORUMUROLCESODROSUVON


SAYA  berkhayal-khayal.
Ini hanyalah cerita imaginasi.
 Saya ingin menceritakan sesuatu yang susah untuk saya sampaikan dalam bentuk fakta, dan susah juga untuk difahami jika ia ditulis secara ilmiah. Saya bermula dengan mengapakah kuasa-kuasa besar dunia mempromosi dan meneguhkan sistem demokrasi ke seluruh dunia suatu masa dulu dan sampai ke kemuncaknya kini?
            Pelbagai badan, yayasan dan pertubuhan bebas dan kaya-raya yang ditadbir sekelompok manusia didakwa begitu aktif menyalurkan dana yang besar untuk merealisasikan sistem demokrasi total di seluruh dunia. Suatu masyarakat terbuka yang mengagungkan hak asasi manusia. Contohnya The Open Society Foundations kelolaan George Soros yang bergerak di lebih 70 negara. Mengapakah?
            Mereka adalah suatu golongan yang licik.
            Mereka telah menguasai ekonomi, sosial, militari, teknologi, budaya, ilmu dan sebagainya. Mereka adalah bangsa yang pernah menikmati manna dan salwa, yang terselamat daripada kekejaman Firaun. Tanpa saya perlu huraikan contohnya lagi, mereka adalah bangsa genius yang ada di mana-mana lapangan.
            Seluruh rahsia dan perkembangan dunia ini di tangan mereka.
            Jika dikaji, merekalah tangan-tangan ghaib di sebalik peristiwa dan kejadian-kejadian besar dunia. Seolah-olah mereka adalah perancang semua peristiwa dunia. Mereka telah mengkaji dan merancang apa akhirnya yang bakal terjadi kepada dunia ini.
            Kuasa pemerintahan yang berasal dari sistem beraja telah dikembalikan kepada rakyat melalui sistem demokrasi atas alasan raja adalah zalim. Dan sistem demokrasi ini juga tidak akan kekal lama, akan beralih kembali kepada sistem beraja, iaitu raja satu dunia berdarah Zionis yang memerintah dari Jerusalem.
            Kita menilai sejarah dan perkembangan dunia melalui perspektif yang ditulis dan ditentukan oleh mereka. Bagaimana kita memandang reinansance itu sebagai zaman pencerahan selepas zaman raja-raja zalim. Apakah sebenarnya? Semua perlakuan ini hanyalah untuk mengaburi kepentingan kuasa-kuasa belakang tabir yang merancang untuk menguasai dunia sehingga sampai masanya nanti. Bahkan dua blok bertentangan, komunis dan kapitalis, suatu masa dulu adalah gagasan yang diciptakan mereka.
            Saya melihat penjajahan fizikal ke atas Malaysia suatu masa dulu hanyalah untuk menanam benih demokrasi, mengambil alih kuasa daripada sultan dan raja-raja Melayu, dan meninggalkannya kepada pemimpin boneka yang telah direkrut untuk menjaga kepentingan mereka di sini. Mereka sudah mengkaji dan mengetahui bagaimana suatu masa nanti hal ini akan memberi keuntungan kepada mereka.
            Dan dalam masa menunggu demokrasi tumbuh dan masak buahnya, mereka telah mengeluarkan pelbagai produk nyata atau tidak nyata seperti budaya hidup seperti hiburan, makanan, pakaian, komunikasi, sistem ekonomi, kenderaan atau peralatan hidup yang berlandaskan nafsu supaya umat manusia leka dan melupakan ajaran-ajaran agama dan terbuai dalam dunia hedonisme.
            Dalam hal agama, melalui ulama-ulama yang disesatkan mereka, mereka telah mewujudkan ruang-ruang perdebatan yang membuat umat Islam saling berselisih dan menghabiskan masa untuk perdebatan yang tak mungkin selesai.
            Seperti sudah mengetahui, boneka-boneka yang diletakkan itu mudah menjadi lupa diri dan terlibat dengan korupsi, bermewah-mewahan dan tidak mengamalkan agama sepenuhnya. Dan di pihak lain, muncul sekelompok manusia yang menentang penguasa yang korup ini atas nama keadilan ataupun agama. Mereka bertempur dalam demokrasi. Penentang akan menghasut rakyat dengan sejumlah cerita kemewahan dan salahguna kuasa golongan pemerintah.
            Dalam keadaan penentangan yang kuat dengan dibantu dana dan sokongan lain mereka, penguasa akan tergugat dan terpaksa menagih sokongan luar. Penguasa akan berbuat apa saja untuk mengelak dari dikalahkan. Sama ada kerajaan tunduk kepada permintaan mereka ataupun pembangkang menjatuhkan mereka secara revolusi setelah demokrasi tidak berjaya. Kerajaan akan tunduk kepada mereka dan mungkin akan menggadai negara ini untuk mengelak dari dijatuhkan, manakala pembangkang mungkin ditaja dan apabila berkuasa nanti, mereka akan terpaksa membayar balik segala pertolongan. Dalam kedua-dua situasi ini, keuntungan adalah berpihak kepada tangan-tangan belakang tabir ini.
Hal ini saya fikir telah berlaku di Timur Tengah. Rakyat telah menjadi buta hati kerana telah lama leka dengan budaya yang dibawa mereka. Rakyat telah rosak akhlaknya sebagaimana yang dikatakan oleh Lenin, “pemberontak yang terbaik adalah anak-anak muda yang rosak akhlaknya.” Rakyat telah bangkit apabila melihat kezaliman, kemewahan dan keangkuhan penguasa, sehingga mereka lupa bahawa mereka telah dijadikan alat atau bala tentera untuk menjatuhkan pemerintahan orang mereka sendiri, dan menyediakan haluan ke arah satu pemerintahan kuku besi sedunia (Dajjal?).
            Buku dan filem-filem juga telah mewujudkan imej pemberontak sebagai wira rakyat untuk menawan minda golongan muda yang jahil dan tidak berakhlak agar melawan kerajaan atas laungan menentang kezaliman pemerintah.
            Dalam zaman elektronik ini rahsia sesebuah kerajaan di tangan mereka. Mereka akan mendedahkan kepada penentang kerajaan untuk disebarkan kepada umum demi meningkatkan kemarahan rakyat sehingga kebencian rakyat melampaui paras normal dan tidak dapat berfikir rasional lagi.
            Demokrasi adalah satu bom jangka yang akan meletup bila sampai masanya. Ia bertindakbalas secara automatik.
            Bagaimanakah saya ingin terangkan hakikat ini kepada anda?
            Demokrasi adalah satu sistem yang dianjurkan Yahudi untuk memusnahkan secara automatik pihak goyim (bukan Yahudi). Di satu pihak, ada penguasa yang zalim; dan di satu pihak lagi, terdapat satu golongan penentang yang mendakwa puak mereka adalah benar, tetapi apa yang sebenarnya terhasil dari pertembungan ini adalah kehancuran mereka semua, dan hanya menyediakan laluan dunia ke arah satu pemerintahan baru yang diterajui Yahudi. Mereka yang menentang penguasa yang zalim ini sebenarnya terperangkap dalam fitnah bahawa mereka ini adalah golongan yang benar. Ya, bagi masyarakat awam memang sukar untuk menyatakan golongan pemberontak ini salah kerana mereka ini menentang golongan yang zalim. Bahkan, mereka telah dianggap golongan yang benar. Tetapi hakikatnya apa yang dilakukan golongan penentang ini melalui sistem demokrasi ataupun revolusi hanya akan mempercepatkan lagi agenda Zionis untuk memerintah semua goyim.
            Itulah fitnah atau kekeliruan yang susah untuk umat manusia selamat darinya.
            Fikirkan juga kata-kata bekas perdana menteri Malaysia, Dr Mahathir Mohammad yang lebih kurang maksudnya begini, “kita sebenarnya dipaksa menerima pakai sistem demokrasi.” Kepada yang mahu berfikir, tentu mereka akan memahaminya.
            Tetapi, sekalipun anda telah menganggap imaginasi ini cerita benar, anda tidak akan dapat berbuat apa-apa lagi. Anda akan melupainya dan akan kembali bertelagah sesama sendiri, dan semua ini akan mempercepatkan lagi proses naiknya satu raja satu dunia tersebut. Saya bukan bersetuju dengan pemerintahan yang zalim, tetapi inilah hakikatnya yang sedang kita alami. Sesuatu yang susah untuk diterang dan diselesaikan. Wallahualam.

Comments